הקמת מוצר רגיל

על מנת להקים מוצר חדש

( אשר אין בו חלוקה לדוגמא צבע או מידה אם ברצונכם להקים מוצר עם וריאציות יש להיכנס למדריך "הקמת מוצר עם וריאציות" )

לאחר שנכנסתם לאתר דרך ניהול

שלב 1 : בסרגל כלים מצד ימין יש לפתוח : מוצרים

* בפאנל ניהול תחת הכותרת מוצרים – הוסף חדש

שלב שני : לאחר פתיחת עמוד עריכה של המוצר יש למלא את שם המוצר

שלב שלישי : מתחת ל"שם המוצר" ריבוע לבן שמעליו כתוב הוספת מדיה – לדלג

– מתחתיו, הריבוע הלבן עם הכותרת "Yoast Seo" לא לגעת בלי ידע בתחום הקידום, משום שבמידה וממלאים בלי ידע קודם יכולים לעשות נזק לאתר בנראות שלו בגוגל

שלב רבעי : יש לעבור לפסקה נתוני מוצר ולבדוק שמוגדר על מוצר רגיל

א)ב"כללי" – ניתן לקבוע את המחיר המוצר או את מחיר המבצע (בתזמון – מגדירים את זמן המבצע) אין לכתוב ליד המספר "שח" (למשל לא לכתוב "100 שח") אלא לכתוב רק מספר (100)

ב) "מלאי" – במקט ניתן למלא את המספר הקטלוגי של המוצר

במידה ויש צורך בניהול מלאי – יש אפשרות לסמן וי "אפשר ניהול מלאי ברמת המוצר" מאפשר שם לאתר לנהל את המלאי לפי מספר הרכישות

במידה ובחרתם את ניהול המלאי יש אפשרות לקבוע את הכמות שיש מאותו המוצר

בנוסף "אפשר הזמנה מראש" מאפשר לרכוש את המוצר גם אם הוא אינו נמצא במלאי – לא מומלץ.

"ערך סף של מלאי מועט" מתריע כאשר נשארו מספר מועט של המוצר ניתן להגדיר את המספר -2 היא הברירות מחדל

ג) נתוני מוצר -משלוח לא רלוונטי למעט במקרים מאוד מיוחדים לפי בקשת לקוח

ד) "מוצרים מקושרים" – אופציה המוכרת יותר בשם "יעניין גם" או "אולי תאהבי גם" כאשר לקוח מתעניין במוצר ויש לו אופציות לקישורים של מוצרים דומים, יש להגדיר את המוצרים המקושרים מראש ע"י "מוצרים משודרגים" על ידי הזנה של שמות המוצרים אותם רוצים לשייך

שלב חמישי : "תיאור קצר של המוצר" – רושמים את כל הפרטים שעשויים לעניין את הלקוח למשל "בתמונה הדוגמנית לובשת מידה S, הדוגמנית בגובה 1.60, הבד עשוי מכותנה" וכו .. לדוגמא מאחד האתרים שלנו אתכסיא

"מטפחת בלקן החדשה שלנו
היא המשך לסדרת המונה ליזות האהובות
עם אותה טקסטורה מושלמת של בד קנבס כותנה טבעי ונח
שנותן נפח ונוכחות כזאת קלילה וזורמת על הראש
עם בדים שלא מחליקים
ופרנזים מהממים
עם פרינטים משגעים ונדירים שלא רואים כל יום
וכל מה שאת צריכה כדי להעביר את היומיום שלך עם מטפחת על הראש בשלום!!
אז קבלו את הבלקן שלנו
היא כאן, והיא הולכת לעשות לכן את החורף הקרוב!
המטפחת מגיעה בשתי וארציות
ריבוע ענק או צעיף רגיל
המראה שמתקבל עם הפרנזים הוא זהה בריבוע ובלונג
(המטפחת מצולמת בריבוע בלבד)
מידות:
ריבוע ענק 140/140 סמ.
צעיף רגיל 2 מטר אורך על 65 סמ רוחב"

שלב שישי: "תמונת המוצר" (נמצא משמאל ל"Yoast Seo") התמונה שמגדירים בתמונת מוצר היא התמונה הראשית של המוצר

מעלים תמונה ע"י לחיצה על "הצמד תמונת מוצר" נפתח חלון לבן, מצידו הימני למעלה "העלאת קבצים" באמצע המסך ללחוץ על המלבן "בחירת קבצים" מחפשים את התמונה , לאחר שהתמונה עלתה שומרים ע"י הריבוע הכחול מצד שמאל למטה "הצמד תמונת מוצר"

-גודל התמונה: 1200-2400 פיקסל התמונה צריכה להיות לאורך, 72DPI , גודל התמונה צריך לנוע בין 300-600 קילו בייט וכל זה על מנת למנוע בזבוז של איחסון ואיטיות האתר

יש לכם תמונה עם נפח יותר גדול ממה שצויין ? תמירו את התמונה ע"י תוכנה זו בלי לפגוע באיכות התמונה :
https://www.websiteplanet.com/he/webtools/imagecompressor/

שלב שבעי: גלריית תמונת המוצר (נמצא בריבוע הקטן מתחת ל"תמונת המוצר") אם רוצים להעלות תמונות נוספות לתיאור המוצר  זה המקום 

שלב שמיני: "קטגוריית מוצרים"- (נמצא מצד שמאל של הדף מעל "Yoast Seo") לסמן בוי את כל הקטגוריית הקשורות למוצר, ניתן לסמן יותר מאפשרות אחת

לא פתחתם עדיין קטגוריות או שרוצים לפתוח עוד אחת 

אתם יכולים ללחוץ על הכפתור הכחול "הוסף קטגוריה חדשה" או ( ללחוץ פרסום בראש הדף ) לעבור לניהול >> מוצרים >> קטגוריות 

לא יודעים איך להקים קטגוריה חדשה היכנסו למדריך פתיחת קטגוריה מוצרים

שלב תשעי: "פרסום" – (נמצא שמאלי ל"שם המוצר") סיימתם ? בשביל לשמור שינויים יש ללחוץ "פרסום" על הריבוע הכחול

אזהרה! : על כל שינוי שעושים לאחר הפרסום יש לעדכן ע"י פרסום כמו ששומרים בפעם הראשונה

בהצלחה. צוות JEWTECH

Help-Desk
דילוג לתוכן