אתר רספונסיבי בג'וטק

הסוד הוא בגמישות!

כמנהלי אתרים ובעלי עסקים אתם רוצים להגיע לכמה שיותר משתמשים בצורה המהירה והמקצועית ביותר. הלקוחות שלכם משתמשים במגוון רחב מאוד של אמצעי גלישה ואתם רוצים להתאים את עצמכם לכל מסך ולכל מכשיר.

בעבר….הפיתוח הנדרש היה של כמה וכמה מערכות, המותאמות לממשקים השונים. על כל מערכת היה צריך לעבוד בנפרד, לפתח ולתקן את הבאגים הייחודים שלה. הרבה זמן, הרבה כסף…יותר מדי עבודה. עד כה היה חשוב לכם שהאתר יראה טוב בכל מסך מבחינה ויזואלית אך כאב הראש התכנותי דרש שעות של עבודה ומציאת פתרונות להתאמת האתר בנפרד לכל מסך וממשק. כאשר אתר אחד דורש פיתוח כפול ומשולש על מנת שיתאים את עצמו גם למחשב, גם לאייפון וגם לטאבלט, אתם מבזבזים כסף וזמן – וזה מיותר.

אנחנו רוצים לחסוך לכם את כל זה ולתת לכם...גמישות!

צאו מהמירוץ המטורף המנסה לתכנת ולעדכן את האתר ולהתאים אותו לכל מכשיר חדש שמגיע לשוק וקבלו את המאסטר יוגה של עולם התכנות שהולך להכניס לאתר שלכם גמישות ושקט נפשי. הוממממ….

אתר אחד, עדכון אחד, וכולם מקבלים חווית גלישה זהה מכל מכשיר. זה בעצם מה שחשוב לכם (וגם לנו) – לייצר חוויית גלישה זהה בכל סוגי המסכים ואמצעי הגלישה הקיימים בשוק.

מה התפקיד שלכם? אתם מספקים את התוכן האיכותי ביותר והשירות הייחודי רק לכם. אך כדי שהאתר יהיה נגיש למספר הגולשים והמכשירים הרחב ביותר, אתם צריכים גמישות, זהו שם המשחק החדש: אתר רספונסיבי, גמיש ובעל מידת תאימות אופטימלית!

מה התפקיד שלנו? אנחנו כאן כדי להפוך את האתר שלכם לנגיש וגמיש ומתאים לכל מסך בכל מקום ובכל מכשיר! אתר המותאם למכלול הממשקים ייתן לגולשים שלכם חוויית גלישה איכותית ומקצועית יותר, יאפשר להם להשתמש באתר מכל מכשיר ויוביל ליותר מכירות ויותר משתמשים. והכי חשוב לפחות עבודה עבורכם…המערכת הרספונסיבית מאפשרת את כל זה, היא בנויה בצורה המתאימה את עצמה ומגיבה (RESPONCE) לכל סוגי המסכים.

המטרה שלכם היא המטרה שלנו – אתר שעובר מסך – בכל מסך!

המטרה היא לחסוך זמן וכסף ולייצר אתר העובד בצורה מושלמת על כל מסך. הלקוח צריך לראות את האתר בצורה זהה בכל מקום, מכל מכשיר. ברגע שהאתר נבנה כאתר רספונסיבי, הוא הופך לאתר גמיש והגמישות שלו מאפשרת התאמה אוטומטית לכל סוגי המסכים והמכשירים מהגדול ועד הקטן ביותר.

הגמישות הניתנת לאתר על ידי שימוש בבנייה רספונסיבית של האתר והיא, מזניקה את האתר לרמת מאסטר יוגה ותיק שבתנועה אחת, קלילה וחיננית מצליח לבצע את התרגיל המורכב והאלסטי ביותר בגופו. גם אתם וגם האתר שלכם לא צריכים לעבוד כל כך קשה. קדמו את האתר למקום גמיש יותר, מותאם לצרכי השוק ולמה שלשוק יש להציע, ותרוויחו מכל הכיוונים, הן ברמת הספק והן ברמת הלקוח.

מה JEWTECH יכולים לעשות עבורכם?

תאימות

אנחנו ב- JEWTECH נבנה עבורכם מערכת המעניקה את היכולת לעדכן את האתר רק פעם אחת! העיצוב של האתר בצורה רספונסיבית מאפשר להתאים את האתר למגוון אינסופי של רזולוציות וממשקי משתמש. אין צורך לבנות את האתר שוב ושוב כדי להתאימו למסך גדול או קטן יותר, פעם אחת ודי!

תכנות

היכולות התכנותיות של אתר רספונסיבי הבנוי בצורה גמישה מתבססות על האפשרות להציג את מכלול החוקים העיצוביים הנדרשים על מנת שהאתר שלכם יראה טוב, בצורה המתאימה להתניות הפיזיות שאנו מספקים לגבי המיקום והגודל של המסך. האתר הרספונסיבי הינו חכם וגמיש מספיק כדי להתאים את עצמו לסביבת הגלישה

התכנות של המערכת הרספונסיבית הינו מותאם וגמיש ומאגד בתוכו מגוון כלים וכללי עיצוב המשתנים בהתאם לגודל או לרזולוציה של המכשיר ממנו גולשים. המרכיבים השונים המהווים את המראה הסופי של האתר מתאימים את עצמם לגודל המסך ממנו גולשים ובכך יעזרו לכם לספק ללקוחות שלכם את חוויית הגלישה הטובה ביותר עבורם.

אנחנו ב-JEWTECH מספקים לכם את מיטב המתכנתים שיבנו את המערכת ונותנים לכם כלים מובנים וקלים לתפעול שיאפשרו לכם להמשיך ולתפעל את המערכת בהמשך באופן עצמאי…..?

עיצוב

העיצוב הגמיש מאפשר לכם לקבוע איך יראה האתר שלכם בכל המסכים. מעתה יש עיצוב אחד לאתר אחד, אך ההשלכות הן רבות. מכל מקום ומכל מסך, אם זה בגלילת עכבר ואם בנגיעת אצבע קלה – המסר הוויזואלי שלכם נראה טוב בכל מקום ועובר מסך – בכל מסך!

העיצוב מותאם לכל המסכים ולדרישות הלקוח הספציפיות שלכם ובכך מספקות למשתמש הקצה את האחידות והנוחות לה הוא זקוק בכל פעם שהוא נכנס לאתר. אתם רוצים לתת לגולש שלכם את ההרגשה שאתם מכירים אותו ויודעים מה הוא צריך. כדי שהתחושה תהייה הדדית, הגולש צריך גם להכיר אתכם ולזהות אתכם באותה צורה מכל מקום. העיצוב האחיד של האתר הרספונסיבי, עונה על צורך זה.

חיבור לסטטיסטיקות

בנוסף לתכנות ולעיצוב, אנו נספק לכם??? חיבור למערך סטטיסטיקות שיעזור לכם למקד את חוויית השימוש של הגולשים שלכם ולהמשיך ולעדכן את האתר בצורה שתספק להם את חוויית השימוש היעילה והעשירה ביותר.

ברגע שעוברים לאתר רספונסיבי, עוברים לאתר אחד, בעל כתובת אחת וכך גם מנועי החיפוש מתייחסים לאתר שלכם כאתר אחד ללא הבדל מהיכן נכנסו אליו. הפילוח הסטטיסטי מתייחס לכל הממשקים ומאפשר לכם לנתח את השימוש באתר לפי התמונה הרחבה של השימוש האמיתי מכל הממשקים בו זמנית.

כמו כן, האתר בנוי בצורה חכמה המותאמת לקידום ונראה טוב במנועי החיפוש. האיחוד של כל האתרים הקודמים לאתר אחד הפעיל בכל הממשקים, מזניקה אותו קדימה והופכת אותו לבולט, פעיל ומקודם יותר ברשת.

ומה צופן לנו העתיד…?

העתיד הוא טוב! את הבחירה הנכונה כבר ביצעתם, קידמתם את האתר שלכם למקום גמיש ומותאם יותר ובכך קידמתם את עצמכם למקום יותר מקצועי ונוכח. אם הלקוחות שלכם נמצאים בראש רשימת העדיפויות שלכם, במעבר לאתר רספונסיבי קידמתם גם את המשתמשים שלכם לחוויית גלישה איכותית וטובה יותר עבורם. ומה שטוב להם – טוב לכם! בהמשך תוכלו להמשיך ולתחזק את האתר בצורה פשוטה ויעילה ללא שום תלות במתכנת. את היסודות כבר נתנו לכם ואתם יכולים לנהל את האתר על ידי עדכון ותפעול קל ונוח לעבר עתיד טוב יותר לכולם.