מדריכים

תוכן עניינים

מערכת הטיקטים של jewtech

טיקטים מה זה בכלל?

JEWTECH מלווה את הלקוח לאורך כל הדרך, מנקודת התכנון הראשונית ועד לאחסון הפרויקט פרסומו ושיווקו ברשת. וכן עומדת לרשות הלקוח תמיכה תכנית לאורך כל חיי הפרויקט. 

כל זאת תוך מתן הכוונה וייעוץ מקצועיים שוטפים. באופן זה אנו מאפשרים לארגון גמישות מרבית והשתתפות פעילה בעיצוב ובבניית האתר.

על מנת שנוכל  לספק לכם את התמיכה בצורה הטובה ביותר אנחנו משתמשים במערכת טיקטים. שבה אנו מנהלים את התמיכה טכנית מול הלקוחות.  

צוות התמיכה שלנו מקבל את הטיקט במערכת עובר על הבקשה או השאלה וממיין את הטיקט אל איש הצוות המתאים במשרד להמשך טיפול.

יש חשיבות רבה לכתוב את הטיקט בצורה מסודרת וברורה. בשביל לקצר את הזמנים למתן תשובה מומלץ ורצוי לצרף כמה שיותר פרטים כגון צילומי מסך, סרטון, קישורים, וכל דבר שיכול לעזור לנו להבין יותר את הטיקט שלכם.  

לכניסה למערכת הטיקטים יש להיכנס לאתר של JEWTECH וללחוץ על כפתור מרכז התמיכה הנמצא בחלקו העליון של האתר. 

אל האתר של JEWTECH תוכלו להגיע גם מהאתר שלכם בחלק של הפוטר בתחתית כל עמוד באתר שלכם. 

כניסה למערכת טיקטים

לאחר שתיכנסו למערכת טיקטים 

תתבקשו לבצע כניסה למערכת על ידי לחיצה על כפתור כניסה.

לאחר  מכן תתבקשו להכניס שם משתמש וסיסמא. 

אם ידוע לכם שם המשתמש וסיסמא  הזינו אותם.

אם אינכם זוכרים את הסיסמא או שעדיין אין ברשותכם חשבון בJEWTECH יש צורך שתיצרו קשר עם המזכירות שלנו לפתיחת שם משתמש בטלפון 086635587 . לפתיחת שם משתמש וסיסמא תצטרכו לספק מייל שם משתמש באנגלית ואת הסיסמא שתרצו.

לאחר שהצלחתם להיכנס  יופיע בפניכם פאנל ניהול הטיקטים האישי שלכם. 

בפאנל תוכלו לראות את הפניות הקימות ( אם יש ) תוכלו לראות פניות ישנות שנסגרו וכמובן לפתוח פניה חדשה על ידי לחיצה שלח פניה.

פתיחת טקט חדש

בשלב הזה תצטרכו להזין פרטים אישים (רוב הפרטים היו כבר מוזנים באופן אוטומטי).  

תצטרכו להזין את נושא הטיקט. חשוב לכתוב את נושא הטיקט באפון ברור על מהות הבעיה ולה סתם הודעה גנרית לדוגמא “טיפול דחוף” טיקטים מסודרים יענו בקצב יותר מהיר.

לאחר הזנת הנושא יש לרשום את פרטי הטיקט באופן הכי ברור שיש  ורצוי לצרף כמה שיותר פרטים כגון צילומי מסך, סרטון, קישורים, וכל דבר שיכול לעזור לנו להבין יותר את הטיקט שלכם. 

בסוף יש ללחוץ שלח פניה.  

לאחר שליחת הטיקט תקבלו מייל על שליחת הטיקט ואיש צוות שלנו יחזור אליכם במהירות האפשרית להמשך טיפול. 

אין לחזיר תשובה על טיקט במייל שתקבלו אלה רק במערכת הטיקטים. במייל שתקבלו מצורף קישור לטיקט המדובר.  

פתיחת טקט סגור

אם אתם צריכים להגיב על טיקט שנסגר אתם יכולים לפתוח אותו מחדש על ידי כניסה לפניות סגורות לחיצה על הטיקט הרצוי.

ואז לחיצה על פתיחת פניה.